• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان: بیش از ۹۰ درصد مصوبات بخش سرمایه‌گذاری زنجان اجرایی نمی‌شود

  • کد خبر : 31443
  • 29 فروردین 1394 - 18:23
رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان: بیش از ۹۰ درصد مصوبات بخش سرمایه‌گذاری زنجان اجرایی نمی‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نبود کنترل مناسب بر ورودی‌ها گفت: بیش از ۹۰ درصد مصوبات در بخش سرمایه‌گذاری منجر به ایجاد سرمایه‌گذاری نمی‌شود.   ناصر غفوری امروز در ستاد سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه متاسفانه ورودی‌ها در امر جذب سرمایه‌گذار کنترل نمی‌شود، اظهار داشت: عدم کنترل و بررسی‌های […]

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نبود کنترل مناسب بر ورودی‌ها گفت: بیش از ۹۰ درصد مصوبات در بخش سرمایه‌گذاری منجر به ایجاد سرمایه‌گذاری نمی‌شود.

  ناصر غفوری امروز در ستاد سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه متاسفانه ورودی‌ها در امر جذب سرمایه‌گذار کنترل نمی‌شود، اظهار داشت: عدم کنترل و بررسی‌های دقیق‌تر در گزینه‌های سرمایه‌گذاری سبب به نتیجه نرسیدن بخش اعظم مصوبات مربوط به سرمایه‌گذاری می‌شود.

وی به اهمیت تدوین شیوه نامه‌ای به منظور شناسایی بهتر گزینه سرمایه‌گذاری عنوان کرد: شیوه‌نامه‌ای که اهمیت متقاضی سرمایه‌گذاری را مشخص کند باید تدوین شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به توانمند نبودن در بخش کنترل ورودی تصریح کرد: تقاضای متقاضی درخواست سرمایه‌گذاری در بخش خاص در ابتدا پذیرفته می‌شود ولی پس از بررسی‌های دقیق از عدم توانایی متقاضی مورد نظر در بخش مورد تقاضا گزارش می‌شود که این خود سبب اتلاف وقت و هزینه است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذارانی که در ورودی توانایی اجرای پروژه را دارند باید وارد سیستم شده تا از اتلاف وقت و هزینه در امر سرمایه‌گذاری جلوگیری شود.

غفوری با بیان اینکه طولانی بودن روند اداری در جذب سرمایه‌گذار مشکل‌ساز است، بیان کرد: از پیشبرد روند جذب سرمایه‌گذار به روش اداری جلوگیری کرده و باید بروکراسی اداری را به حداقل برسانیم.

وی با تاکید بر محدود بودن حجم سرمایه‌گذار در استان گفت: شیوه جذب سرمایه‌گذار در زنجان نباید با استان‌هایی مثل قزوین و اصفهان که حجم سرمایه‌گذار در آن‌ها بالاتر است، تدوین شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: با توجه به حجم پایین سرمایه‌گذار در زنجان امکان انتخاب سرمایه‌گذار با ویژگی‌های مطلوب دشوار بوده و انتخاب گزینه های محدودتری امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=31443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.