• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
7

تلویزیون شهری ایده ای نو در راستای اقتصاد مقاومتی

  • کد خبر : 45337
  • 29 بهمن 1394 - 10:47
تلویزیون شهری ایده ای نو در راستای اقتصاد مقاومتی

موسسه چاپ و تبلیغات ولایت خرم دره که در راستای اقتصاد مقاومتی  ۵ نفر برای اشتغال مستقیم و برای ۲۵ اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است. به گزارش نبض سحر، موسسه چاپ و تبلیغات ولایت خرم دره در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و در دی ماه سال ۱۳۹۱ با شماره ثبت ۶۶۷ […]

موسسه چاپ و تبلیغات ولایت خرم دره که در راستای اقتصاد مقاومتی  ۵ نفر برای اشتغال مستقیم و برای ۲۵ اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش نبض سحر، موسسه چاپ و تبلیغات ولایت خرم دره در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و در دی ماه سال ۱۳۹۱ با شماره ثبت ۶۶۷ بطور رسمی در قالب شرکت تعاونی چاپ رقمی نور ولایت به ثبت رسیده است.  فعالیت این شرکت در زمینه چاپ و تبلیغات بوده که توانسته است در مدت قریب به ۴ سال فعالیت خود با نهادها و سازمان های مختلف همکاری نماید ، که ذیلا به نام برخی از این نهاد ها در قالب رزومه اشاره می گردد.

در اواخر سال ۱۳۹۳ نیز با جلب اعتماد شهرداری وشورای اسلامی شهر خرم دره موفق به اخذ مجری انحصاری تبلیغات محیطی شهر خرم دره گردید که بحول و قوه الهی در ابتدای سال ۱۳۹۴ با سرمایه گذاری کامل موفق به بهره برداری از پروژه عظیم تلویزیون بزرگ شهر در ابعاد ۲۰ متر مربع با قابلیت پخش ۱۲۶ میلیون رنگ با سرمایه گذاری دو میلیارد ریال در مرکزی ترین نقطه شهر خرم دره شد که در کنار استندها و بیلبوردهای شهر آماده ارائه خدمات تبلیغات محیطی به شرکت ها و صاحبان صنایع می باشد.

همچنین این شرکت توانسته است با فعالیت اثربخش و سازنده خود عنوان تعاونی برتر از طرف اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و همچنین موسسه چاپ و تبلیغات برتر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان را کسب نماید. و در آینده نزدیک نیز به حول و قوه الهی جذب مجری انحصاری تبلیغات آزادراه ها و بزرگ راه های استان زنجان را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

در ادامه گفت و گو نبض سحر را با حمید انصاری مدیر این موسسه را می خوانید:

هدف از تأسیس چاپخانه چیست؟

با توجه به اینکه همه امور در گرو چاپ و تبلیغات مناسب است هدف از تاسیس چاپخانه برای ترویج کار فرهنگی و برای حفظ ارزشها و اشتغال  بود که با توکل به خداوند متعال و با تکیه و اعتماد بر نیروی جوان و ولایت مدار پا به عرصه گذاشته ایم.

رویکرد موسسه چیست؟

فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ انقلابی در منطقه و حمایت از کار و تولید داخلی و عمل به فرامین امام خامنه ای مبنی بر دورن زا بودن اقتصاد کشور و اقتصاد مقاومتی از مهم ترین رویکردهای ما بوده و همچنین رونق کسب و کار در سطح شهرستان و بالطبع کشور از بزرگترین دغدغه های ماست که جا دارد از این جایگاه از تمامی ادارات ، نهادها و موسسات دولتی و غیر دولتی و همچنین از بازاریان ساعی و زحمتکش دعوت می کنیم که در این ماموریت مقدس و انقلابی ما را یاری و از نظرات خودشان بهره مند کنند.

چه اتفاقی افتاد که به فکر تلویزیون شهری افتادید؟

تلوزیون شهری طرحی برای شهرداری بود که در ذهن ما جرقه زد که می توان از این قابلیت شهری در راستای صرفه جویی در تبلیغات نیز استفاده کرد.

تلویزیون شهری یکی از مدرن ترین و جدیدترین نوع تبلیغات در حال حاضر است که مطابق با اقتصاد مقاومتی است چرا که انرژی برق مصرفی آن داخلی است و آلودگی زیست و محیطی و نداشته و از همه مهمتر اینکه ساخت داخلی است و به صرفه.

ما سالانه یک و نیم میلیون تن کاغذ در کشور مصرف می کنیم که ۳۰ درصد تولید داخل است این یعنی ما حدود یک میلیون تن کاغذ وارد می کنیم که بخش اعظم آن صرف تبلیغات و … می شود وقتی ما از تلوزیون شهری برای تبلیغات استفاده می کنیم یعنی صرفه جویی در مصرف ، اصلاح الگوی مصرف ، کاهش واردات .

سرمایه ای که برای تلویزیون هزینه کردید چقدر بوده ؟ یک میلیارد و ۷۰۰میلیون  ریال

رویکرد تلویزیون و چاپخانه در انتخابات چیست؟

همانطوری که تک تک ملت ایران در بحث انتخابات و رای گیری مسئول هستند و باید احساس مسئولیت کنند ما هم مسئولیت خودمان را در این راستا شناخته و با تمام قدرت و با استفاده از تمام امکانات موجود به وظیفه خود عمل خواهیم کرد به همین منظور امکانات چاپخانه بالاخص تلویزیون بزرگ شهر را با یک برنامه ریزی دقیق و ایجاد فرصت برابر در اختیار تمام کاندیدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان قرارداده ایم و طی نامه ای از ستادهای انتخاباتی کاندیدها دعوت کردیم که در صورت تمایل اعلام حضور کنند همچنین در حال حاضر شاهد هستید که به ندای مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری و ایجاد شور انتخاباتی پیامهایی از ایشان پیرامون معیارهای انتخاب اصلح و غیره در تلویزیون بزرگ شهر در حال پخش هست .

 photo_2016-02-18_10-34-47

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=45337

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. تلویزیون شهری رو هم که قطع کردن بسلامتی به دستور شهردار
    آخه چرا؟

  2. سلام تشکر از اقدام بجا و شایسته شما . ان شا الله در مناسبت ها یک روز قبل به روز باشید و اطلاع رسانی کنید /
    و آموزش و فرهنگ سازی در زمینه های مختلف مد نظرتان باشد .سعی کنید از همین رسانه جهت ایجاد اخوت و برادری و ایجاد فرهنگ مناسب در برخوردها و القاب نامانوس بالا و پایین شهر استفاده کنید تا از ذهن ها زدوده شود .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.