• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

حاج رحمان بهرامی اولین شهید مدافع حرم استان زنجان+تصاویر

  • کد خبر : 46082
  • 25 اسفند 1394 - 8:35
حاج رحمان بهرامی اولین شهید مدافع حرم استان زنجان+تصاویر

شهید رحمان بهرامی از اهالی شهرستان خرمدره به جمع شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) پیوست. به گزارش نبض سحر؛ حاج رحمان بهرامی از پاسداران بازنشسته شهرستان خرمدره و شهید داود مرادخانی از اهالی شهرستان زنجان در درگیری های  اخیر سوریه به فیض شهادت نایل آمدند.   محمد مقدم، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خرمدره […]

شهید رحمان بهرامی از اهالی شهرستان خرمدره به جمع شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) پیوست.

به گزارش نبض سحر؛ حاج رحمان بهرامی از پاسداران بازنشسته شهرستان خرمدره و شهید داود مرادخانی از اهالی شهرستان زنجان در درگیری های  اخیر سوریه به فیض شهادت نایل آمدند.

 

محمد مقدم، مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خرمدره در گفت‌وگو با نبض سحر، با اعلام این خبر، افزود: شهید رحمان بهرامی از شهرستان خرمدره به عنوان اولین شهید مدافع حرم استان زنجان به جمع شهدای مدافعین حرم حضرت زینب(س) پیوست.

مقدم با اشاره به زمان تدفین این شهید والا مقام ابراز کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهید گرانقدر چهارشنبه ۲۶اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محل آغاز مراسم عنوان کرد: مراسم تدفین شهید بهرامی با حضور مردم شریف و ولایت‌مدار شهرستان خرمدره برگزار خواهد شد از میدان فردوسی شهرستان خرمدره تا منزل این شهید  و سپس به طرف گلزار شهدای خرمدره تشییع و به خاک سپرده خواهد شد .

مقدم خاطرنشان کرد :از مردم فهیم و ولایت‌مدار شهرستان خرمدره دعوت به‌عمل می‌آید تا با حضور هرچه باشکوه‌تر خود در مراسم تشییع و تدفین این شهید مدافع حرم، استقبال ب‍ه‌جا و درخور شأن مقام شهید صورت گیرد.

شهید رحمان بهرامی

شهید رحمان بهرامی

شهید رحمان بهرامی (۱) شهید رحمان بهرامی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=46082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.