• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

برای غنی سازی اوقات فراغت باید نیاز سنجی انجام شود

  • کد خبر : 62959
  • 18 خرداد 1396 - 12:18

معاون فرماندار خرم دره گفت: استفاده بهینه از ایام فراغت نقش بسزایى در بهداشت روانى افراد جامعه خواهد داشت و پرکردن اوقات فراغت با غنی سازی اوقات فراغت تفاوت زیادی دارد پس باید در این زمینه نیاز سنجی صورت گیرد تا بهترین نتیجه را دربر داشته باشد .

به گزارش نبض سحر، شاپوررضا کاظمی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با محوریت غنی سازی اوقات فراغت  گفت : نیمی از جمعیت ایران را جوانان تشکیل می دهند و باید برنامه ریزیهای خوبی برای جوانان صورت گیرد.

وی  افزود : اوقات فراغت به معناى زمان استراحت، آسایش، آرامش و زمان آزاد مى‌باشد که هر فردى به میل خود از آن استفاده مى‌ کند و استفاده بهینه از ایام فراغت نقش بسزایى در بهداشت روانى افراد جامعه خواهد داشت و  پرکردن اوقات فراغت با غنی سازی اوقات فراغت تفاوت زیادی دارد پس باید در این زمینه نیاز سنجی صورت گیرد تا بهترین نتیجه را دربر داشته باشد .

معاون فرماندار  خرم دره با اشاره به هدفمند بودن و با برنامه بودن اولیا برای فرزندانشان اظهار داشت : اولیای که فرزندانشان را بابرنامه و هدف در یک رشته ورزشی یا هنری قرار می دهند نتیجه خوبی هم بدست می آورند .

کاظمی در ادامه با بیان اینکه این جلسات باید خروجی خوبی داشته باشد افزود : درپایان ۳ ماهه تابستان خروجی کلاسهای آموزشی بایستی ارزیابی شود تا ببینیم چه میزان این آموزش ها مثمر ثمر بوده وچند نفر از هنرآموزان در ورزش یا هنر ماندگار شده اند  اگر درپایان ۳ ماهه تابستان فرد آموزش دیده چیزی یاد گرفته باشد و در آن رشته ماندگار شود این غنی سازی  اوقات فراغت بوده نه پر کردن اوقات فراغت .

وی با اشاره به خواسته های جوانان اظهار کرد : با شناسایی جامعه هدف و نیاز سنجی که جامعه هدف چه چیزی را نیاز دارد می توانیم جوابگوی خواسته های جوانان و جامعه هدف خود باشیم .

شاپوررضا کاظمی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه تشکیل ثمن ها اهمیت دادن به جوانان است تصریح کرد : شکل گرفتن ثمن ها تدبیری است که به جوانان در جامعه اهمیت داده شود تا جوانان با حضور و فعالیت های خاصی که هر ثمن دارد امید داشته باشند ، نظام جمهوری اسلامی ایران به بانوان و جوانان ارزش بسیاری قائل است که الان شاهد آن هستیم که در خیلی از رشته های ورزشی بانوان فعال هستند و در سطح بین امللی حرفی برای گفتن دارند .

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=62959

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.